blog posts

Ce trebuie să faci când întămpini probleme cu hosting-ul?

Ai un cont de hosting la Gazduire-online.ro sau plănuiești să-ți achiziționezi unul? Atunci acest articol este perfect pentru tine! Probleme cu pachetul tău de găzduire pot apărea oricând, din diferite motive – fie există poate anumite setări pe care le-ai făcut greșit, fie există probleme la nivel de server.

Un cont de găzduire e necesar pentru oricine vrea să aibă un site web, dar știai deja asta dacă urmărești blog-ul nostru. Dacă încă nu știi ce ofertă ar fi potrivită pentru tine, haide pe site-ul nostru. Acolo o să găsești ofertele disponibile și ai opțiunea să discuți direct cu unul din specialiștii noștri. Vizitează site-ul gazduire-online.ro!

În articolul de azi vom discuta despre ce ar trebui să faci atunci când întămpini probleme cu hosting-ul tău. Care sunt pașii pe care trebuie să-i faci, pentru a te asigura că rezolvarea vine cât mai repede!

Nu te panica!

Panica nu ajuta la nimic. Gândește-te puțin – să zicem că te-ai trezit și ți-ai dat seama că website-ul tău nu funcționează. Te panichezi, te stresezi, arunci cuvinte în stânga și-n dreapta, doar ca să-ți dai seama că avea nevoie de un refresh browser-ul.

Da, exemplul de mai sus e puțin mai rar întălnit, dar în general când apar probleme, panica se strecoară foarte ușor în mintea noastră. Astfel, atunci când identifici o problemă – nu te panica!

Analizează problema

Dacă totuși, după ce au trecut primele momente de panică, ți-ai dat seama că problema persistă, atunci trebuie să o analizezi. Întoarce-o pe toate părțile și gândește-te care este natura problemei – este ceva intern sau ceva care a intervenit din cauza noastră?

Dacă-ți dai seama că e ceva intern, ia legătura cu specialistul tău sau, dacă tu ești specialistul, găsește rădăcina și încearcă să rezolvi problema.

Totuși, dacă problema e de la noi, o să ai câteva opțiuni pentru a rezolva situația:

Contactează provider-ul de hosting pe chat

Primul pas ar fi, bineînțeles, să intri în contact cu noi (sau cu oricine ar fi provider-ul tău de hosting!). O să ai 3 opțiuni, fiecare pentru diferite nevoi. Toate cele 3 opțiuni sunt disponibile pentru majoritatea problemelor tale!

Chat-ul este, în general, perfect pentru problemele ce necesită o rezolvare rapidă. De asemenea, chat-ul este locul perfect unde poți afla detalii despre anumite pachete, oferte sau alte chestiuni ce țin fie de contul tău, fie de noi, ca provider de hosting!

Contactează provider-ul de hosting telefonic

Dacă problema ta este una extrem de urgentă, atunci contactul telefonic este soluția la care trebuie să ”apelezi”. Totuși, ține minte că suportul telefonic este disponibil doar între ora 8 și 23! Astfel, dacă problema ta gravă apare după ora 23, soluția potrivită ar fi mail-ul!

Contactează provider-ul de hosting pe mail

Un mail va fi foarte apreciat, mai ales dacă problema ta necesită suport tehnic îndelungat. Din acest motiv, te sfătuim să deschizi ticket pentru orice problemă care necesită atenția specialiștilor noștri și care pare o problemă mai gravă!

Lasă-ne feedback!

Feedback-ul și recenziile sunt foarte importante pentru noi. Ele ne ajută să ne dăm seama dacă ceea ce facem funcționează și dacă reușim să atingem așteptările voastre. Astfel, după ce problema ta a fost rezolvată (sau nu) – lasă-ne o recenzie pe Google/Facebook! Îți mulțumim!

Data viitoare știi ce ai de făcut pentru ca interacțiunea ta cu echipa noastră de support să fie cât mai eficientă!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *